OFERTA / XEMI SALES FORCE

Zmobilizowany do sprzedaży

XEMI SALES FORCE (SFA – Sales Force Automation) to mobilny system wsparcia sprzedaży. Zapewnia efektywne wykorzystanie czasu pracy oraz automatyczną wymianę danych pomiędzy systemem transakcyjnym a urządzeniem mobilnym przedstawiciela handlowego.

Ponad 500 przedstawicieli firm z różnych branż korzysta z aplikacji mobilnej XEMI SALES FORCE, codziennie.

Porozmawiaj z doradcą

Co możesz zyskać dzięki XEMI SALES FORCE?

  • Szybka obsługa i dostawa zamówień
  • Wzrost efektywności pracy przedstawicieli
  • Zaawansowane źródło danych do raportowania
  • Informacje na wyciągnięcie ręki
  • Wzrost sprzedaży
  • Ekspresowa wymiana danych z centralą

Poznaj funkcje platformy XEMI SALES FORCE

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych Panel menedżera – centrum zarządzania sprzedażą
Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych

Kompletne narzędzie – skuteczna wizyta handlowa

Dostarcz swoim przedstawicielom handlowym narzędzie, które usprawni i przyspieszy ich pracę. XEMI SALES FORCE pozwala skupić się na sprzedaży. Jest doskonałym źródłem wiedzy o ofercie, klientach i zamówieniach.

RAPORTY I ANALIZA

Bieżące monitorowanie osiąganych rezultatów dotyczących wizyt, dnia pracy, a także miesięcznych celów.

TRASY I SAMOCHODY

Planowanie, edycja oraz kopiowanie tras. Możliwość odznaczania śladu GPS podczas wizyt (trasówki). Gromadzenie informacji o samochodach służbowych, ich przebiegach i innych kosztach z nimi związanych: tankowanie, parking, myjnia, chemia samochodowa…

CHECKLISTY

Narzędzie kontrolne, pozwalające zdefiniować elementy konieczne do wykonania podczas wizyty.

DZIEŃ EFEKTYWNIE ZAPLANOWANY

Budowanie planów pracy. Opracowywanie indywidualnych scenariuszy wizyt u danego kontrahenta lub grupy klientów. Mierzenie przepracowanego czasu w ciągu dnia jak i łącznego czasu w odniesieniu do wizyt handlowych.

PEŁNA WIEDZA O ASORTYMENCIE

Błyskawiczny dostęp do aktualnej oferty produktowej, stanów magazynowych, gazetek, promocji, a także zdjęć produktów.

PEŁNA WIEDZA O KLIENCIE

Dostęp do danych teleadresowych (kontaktów i śladu GPS), warunków handlowych, należności, historii współpracy, informacji o udziale w działaniach promocyjnych i marketingowych oraz o przekazanych środkach trwałych i materiałach POSM.

ZAMÓWIENIA

Sprawne generowanie zamówień, dzięki dostępowi do stanów magazynowych, warunków handlowych, historii zamówień oraz automatycznemu wyliczaniu promocji i rozliczaniu wydanych benefitów.

DOKUMENTY SPRZEDAŻOWE „OD RĘKI”

Generowanie paragonów, faktur, dokumentów kasowych oraz magazynowych podczas wizyty. Możliwość rejestrowania podpisu klienta na urządzeniu oraz wydrukowanie dokumentu za pomocą mobilnej drukarki.

WINDYKACJA

Podgląd na rozrachunki z kontrahentem. Możliwość blokowania zamówień od kontrahentów z przeterminowanymi płatnościami. Rejestrowanie wpłaconej gotówki oraz wystawianie dokumentu KP.

BADANIE KONKURENCJI

Ankiety – opcja umożliwiająca weryfikację jakości ekspozycji towarów, sporządzanie raportów obecności towarów własnych i konkurencji w sklepie, badanie cen, a także generowanie notatek ze spotkania.

Panel menedżera – centrum zarządzania sprzedażą

Planowanie, kontrola i analiza wyników zespołów sprzedażowych

Czy wiesz, jaki procent czasu twojego pracownika został skutecznie przepracowany? Chcesz wiedzieć, co sprzedaje się najlepiej? Czy wiesz, co o Twoich produktach sądzą klienci? XEMI SALES FORCE Manager to aplikacja służąca do zarządzania procesami sprzedaży realizowanymi przez przedstawicieli handlowych.

RAPORTOWANIE

Raporty są tworzone na podstawie danych zarejestrowanych w aplikacji mobilnej. Mogą być automatycznie wysyłane drogą elektroniczną w określonym formacie do wybranych osób.
Przykłady raportów: ilość i wartość zamówień; asortymenty najlepiej i najgorzej sprzedające się; ilość sprzedanych promocji; ilość przyznanych nagród, skuteczność wizyt; procent realizacji planu, prognoza na koniec miesiąca; wykonalność zadań; koszty użytkowania samochodu służbowego oraz analiza tras; wyniki i statystyki ankiet, zainteresowanie klientów produktami.

ZARZĄDZANIE

Monitoruj sprzedaż dzięki zaawansowanym narzędziom. Analizuj działania i wyniki zrealizowane i zarejestrowane w aplikacji mobilnej. Błyskawicznie planuj, potwierdzaj i weryfikuj pracę przedstawicieli. Sprawdzaj trasy, modyfikuj je i zatwierdzaj. Zarządzaj rejonami, handlowcami oraz całą bazą kontrahentów. Stawiaj swoim pracownikom jasne i konkretne cele, kontroluj ich wykonanie.

XEMI SALES FORCE to system, który wkomponowuje się w działanie firmy.

Jest definiowalny w zakresie polityki cenowej i rabatowej, struktur sił sprzedaży, grup asortymentowych, celów oraz powodów niepowodzenia wizyt, a także tworzenia szablonów ankiet.

Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?

Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.

Element Producenci i dystrybutorzy Element Serwis maszyn i urządzeń Element Uczelnie wyższe Element Handel hurtowy Element Biura rachunkowe Element Wydawnictwa Element Handel detaliczny Element Przedsiębiorstwa komunalne Element Spółdzielnie Społem
Wheels

obroty największego klienta XEMI SALES FORCE

Wheels

aktywnych instalacji aplikacji

Wheels

pierwsze wdrożenie

Praca z systemem XEMI SALES FORCE

Vanseller

na miejscu u klienta wystawia fakturę i wydaje towar. Przyjmuje zapłatę oraz zbiera zamówienia.

Przedstawiciel

rejestruje zamówienie na smartfonie lub tablecie i wysyła je do systemu. Windykuje klienta.

Magazyn

na podstawie wygenerowanego zamówienia kompletuje wysyłkę do odbiorcy.

Dział handlowy

w oparciu o zamówienie odebrane z systemu wystawia fakturę.

Manager

bada efektywność pracy przedstawicieli, analizuje informacje o sprzedaży oraz dane marketingowe.

Porozmawiaj z naszym konsultantem
Elementy

Opinie naszych klientów

Avatar

Katarzyna Płoszczuk

ARSENAL PL Sp. z o.o. Sp. k.

W naszej firmie wykorzystujemy system XEMI ERP w obszarach: Finanse i Sprzedaż. Jesteśmy objęci opieką serwisową i maintenance. Dzięki temu mamy zapewnioną ciągłość biznesową oraz pewność, że rozwiązania, z których korzystamy są aktualne i zgodne z obowiązującymi przepisami i realiami rynkowymi.

Avatar

Radosław Król

KLEIB Sp. z o.o.

Jesteśmy fabryką posiadająca kilkaset urządzeń u klientów w Polsce i Europie. Długo szukaliśmy wśród konkurencji oprogramowania, które spełni zakładane wymagania. Program XEMI do obsługi serwisu spełnia z powodzeniem nasze główne założenia. Customizacja aplikacji produktu, pozwala nam cieszyć się jego możliwościami. Za chwilę mija kolejny rok współpracy, którą uważam za wzorową. Szybkość reakcji, pomoc w problemach, duża ilość raportów mile zaskakuje. Zdecydowanie polecam.

Avatar

Maciej Moszkowicz

Bracco Imaging Polska Sp. z o.o.

Aplikacje służące do obsługi serwisowej istotnie ułatwiają zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej. Po dokładnej analizie dostępnych produktów, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą MERINOSOFT. Korzystamy z narzędzia XEMI SERWIS od marca 2021 roku, i od tego czasu mieliśmy możliwość aktywnego wpływania na jego rozwijanie i dostosowywanie do potrzeb naszej organizacji. Obecnie, dzięki bogatej gamie funkcji, jesteśmy w stanie sprawnie zarządzać procesami związanymi z obsługą serwisową, co znacząco wpływa na zwiększenie dostępności naszych usług dla klientów oraz skrócenie czasu trwania tych procesów. W rezultacie budujemy również wizerunek godnego zaufania partnera dla naszych klientów.

Avatar

Katarzyna Płoszczuk

ARSENAL PL Sp. z o.o. Sp.k.

Wybór dostawcy systemu WMS nie był dla nas trudny. Od lat z sukcesem korzystamy z rozwiązań XEMI ERP. Dzięki XEMI WMS zwiększyliśmy wydajność magazynu, usprawniliśmy rotację zapasów i wprowadziliśmy elektroniczną awizację dostaw. Pracownicy magazynu działają na profesjonalnych urządzeniach i uporządkowanym katalogu asortymentów, a kierownictwo ma pełną kontrolę nad stanami magazynowymi.

Avatar

Patryk Pańpuch

Kierownik Działu Logistyki i Serwisu / MEDIA-MED Sp. z o.o.

Aplikacja serwisowa XEMI w naszym przypadku służy do zarządzania, raportowania zleceniami serwisu mobilnego w specyficznej branży, związanej z pracą z urządzeniami medycznymi na terenie szpitali. Z systemu korzystam od 2018r. Aplikacja działa płynnie, a dostęp do danych jest szybki. Natomiast co dla nas bardzo istotne, aplikacja zainstalowana na tabletach czy telefonach komórkowych serwisantów może działać off-line, co pozwala na pracę w sytuacji braku zasięgu, a w naszym przypadku jest to częsta przypadłość. Intuicyjny dostęp do raportów zleceń, protokołów danych. Aplikacja umożliwiała zarządzanie zleceniami napraw, przeglądów, walidacji itd.. System wprowadził kontrolę nad zleceniami w firmie, zwiększył wydajność serwisantów. Wsparcie techniczne MERINOSOFT: szybki sprawny kontakt, nie przypominam sobie, aby jakiekolwiek zapytanie zostało pozostawione bez odpowiedzi, tutaj mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach na temat skuteczności pracy obsługi Klienta.

Avatar

Alicja Dudek

Kierownik Serwisu / Proserwis Karol Dudek

Aplikacja XEMI SERWIS ułatwia pracę oraz koordynowanie zleceń. Bardzo ważne jest to, że podczas użytkowania, gdy pojawiały się w głowie nowe opcje, których potrzebuję, Panowie po szybkich konsultacjach z programistami wdrażali je, co sprawia, że aplikacja jest jeszcze lepiej dopracowana pod nas i nasze usługi. Na wszelkie zgłoszenia oraz prośbę pomocy firma Merinosoft reaguje ekspresowo. Zdecydowanie aplikacja warta uwagi i polecenia.

Avatar

Paweł Pawikowski

Koordynator ds. Serwisu / ATLAS Poland Sp. z o.o.

Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z działania systemu XEMI. Program pozwala wygenerować raporty do Excel co daje nam pole do analizy, pozwala sprawdzić czasochłonność prac itp. Co ważne po stronie Merinosoft miła i rzetelna obsługa.

Zobacz case study wybranych wdrożeń

Case
Branża

Wydawnictwa

Wdrożone systemy

XEMI ERP, XEMI B2B, System rozliczeń honorariów autorskich, Kartoteka projektów

XEMI ERP i B2B w popularnym wydawnictwie

Case
Wdrożone systemy

XEMI ERP, XEMI B2B

XEMI ERP i B2B w biurze rachunkowym

Poznaj więcej wdrożeń

Zaufali nam

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Często zadawane pytania

    Jak długo trwa wdrożenie XEMI SALES FORCE Rozwiń

    Średni czas trwania wdrożenia systemu XEMI SALES FORCE wynosi 1 miesiąc. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • ilość asortymentów, skala działalności i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi.

    Od czego zależy koszt systemu XEMI SALES FORCE? Rozwiń

    Na koszt systemu XEMI SALES FORCE składają się: • miesięczna opłata za użytkowanie w zależności od ilości użytkowników aplikacji mobilnej i aplikacji webowej; • jednorazowa opłata za prace analityczne, konfigurację, aktywację użytkowników, wdrożenie i szkolenia; • dodatkowe prace programistyczne, na przykład wynikające ze specyficznych potrzeb Twojej firmy.

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.

    Zapoznaj się z Regulaminem i Polityką, zaznacz checkbox.