Profesjonalny serwis potrzebuje profesjonalnych narzędzi

XEMI SERWIS to system do zarządzania usługami serwisowymi. Składa się z aplikacji mobilnej dedykowanej pracownikom terenowym oraz platformy www stworzonej z myślą o kadrze menedżerskiej.

Z jednej strony kadrze zarządzającej ułatwia planowanie i kontrolę, z drugiej pracownikom umożliwia terminową i dokładną realizację zlecenia.

Ważną zaletą aplikacji mobilnej jest jej odporność na brak zasięgu.

Porozmawiaj z doradcą

Co możesz zyskać dzięki XEMI SERWIS?

  • Skrócenie czasu od zgłoszenia przez wykonanie usługi, aż do wystawienia faktury
  • Efektywnie wykorzystany czas pracy, dzięki automatyzacji procesów i możliwości obsługi większej ilości zleceń
  • Pełna kontrola działań pracowników serwisu
  • Optymalizacja stanów magazynowych (integracja z systemem ERP)
  • Wzrost zysków – szybsza realizacja zleceń, możliwość obsługi większej ilości zgłoszeń
  • Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie oraz wizerunek firmy nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej
  • Wiedza na wyciągnięcie ręki, wszędzie tam, gdzie jej potrzebujesz
  • Bogate możliwości raportowania
  • Zmniejszenie ilość błędów i pomyłek

Poznaj funkcje XEMI SERWIS

XEMI SERWIS APLIKACJA MOBILNA XEMI SERWIS PLATFORMA WWW
XEMI SERWIS APLIKACJA MOBILNA

Korzyści dla pracowników w terenie

Aplikacja mobilna XEMI SERWIS działa zarówno online jak i offline. Jest doskonałym narzędziem usprawniającym pracę serwisantów. Pozwala skupić uwagę na realizowanym zleceniu, a nie na tworzeniu papierowej dokumentacji.

KATALOG KONTRAHENCI

Aplikacja zapewnia szybki wgląd do najbardziej istotnych danych o kontrahentach tj. ich adresów, kontaktów oraz informacji technicznych o urządzeniach. Jej ogromną zaletą jest możliwość opatrzenia danego kontrahenta GPS-em, co ułatwia serwisantom dotarcie na miejsce awarii.

BAZA WIEDZY

Umożliwia umieszczenie w jednym miejscu dokumentów wewnętrznych np.: instrukcji, poradników, specyfikacji technicznych oraz wszystkich dokumentów zebranych od początku współpracy z kontrahentami.

KALENDARZ

Wygodny i prosty sposób na planowanie prac serwisowych przez przełożonego, bez ryzyka pominięcia jakiegokolwiek zlecenia.

PROTOKOŁY SERWISOWE

System umożliwia sporządzenie protokołu pracy. Daje opcje rejestracji ilości zużytych materiałów, czasu wykonania usługi, a nawet zamieszczenie dokumentacji fotograficznej. Całość protokołu może zostać zwieńczona podpisem na ekranie urządzenia mobilnego.

MAGAZYN

System pozwala na stworzenie magazynu dla serwisanta. Dzięki czemu może on podczas wykonywanych prac rejestrować ilość zużytych materiałów. Pozwala to na monitorowanie stanów magazynowych oraz na wystawienie poprawnej faktury na koniec wykonanych prac.

CHECKLISTY

Pozwalają na określenie przez osobę zarządzającą ilości i rodzaju zadań do wykonania podczas danego zlecenia. Jest to niezbędna funkcja do zachowania porządku w pracy i sprawdzania realizacji jej kolejnych etapów.

NIEOBECNOŚCI

Dzięki aplikacji mobilnej serwisant może zgłosić wniosek o nieobecność, który trafia do kierownika serwisu w celu akceptacji.

KOMUNIKATOR

Umożliwia szybki kontakt między pracownikiem a przełożonym.

PRACA ONLINE I OFFLINE

Brak dostępu do Internetu nie jest problemem. Praca offline daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych zadań.

XEMI SERWIS PLATFORMA WWW

Korzyści dla menedżerów

Prostota tworzenia i przypisywania zleceń pracownikom serwisu. Kompletna wiedza o zrealizowanych pracach, jakości obsługi, popularnych problemach czy rentowności poszczególnych zleceń.

RÓŻNORODNOŚĆ KONFIGURACJI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW

Ogromny wachlarz możliwości, które daje system XEMI SERWIS pozwala na lepszą współpracę, co w konsekwencji daje lepsze wyniki i satysfakcję klienta. W panelu www kierownik serwisu może definiować rozmaite parametry m.in.:

  • umowy i przypisanie do nich maszyn/urządzeń,
  • godziny obsługi poszczególnych kontrahentów,
  • asortyment,
  • zlecenia oraz ich stany i priorytety,
  • wizyty,
  • protokoły,
  • listy kontrolne.

PLANOWANIE PRACY SERWISANTÓW/ TWORZENIE BRYGAD

Kierownik zespołu po otrzymaniu zgłoszenia przypisuje jego wykonanie konkretnej osobie lub tworzy brygadę, także z osób niebędących użytkownikami aplikacji. Podczas rejestracji protokołu możliwe jest oszacowanie czasu pracy wszystkich członków zespołu.

BIEŻĄCA KONTROLA

Kierownik serwisu może na bieżąco sprawdzać postęp zaplanowanych prac wykonywanych przez pracowników. Ponadto jest w stanie w prosty sposób zweryfikować, jakie nakłady zostały poniesione do realizacji zadań, a także, jakie przychody wygenerowały poszczególne zlecenia serwisowe. Taka kontrola działań prowadzonych wokół zlecenia pozwala na profesjonalne i rzetelne jego zrealizowanie na każdym z etapów.

RAPORTY

Dane wprowadzane przez pracowników do systemu stanowią bazę do przeprowadzenia przez kierownika niezbędnych analiz. Może oszacować jakie problemy występują przy realizacji projektów oraz ocenić ich rentowność. Na podstawie przeanalizowanych danych może opracować korzystniejsze warunki zawierania kolejnych kontraktów oraz usprawnić ich wykonanie.

DOSTĘP 24/7/365

Niezależnie od miejsca czy pory dnia aplikacja gwarantuje stały dostęp i kontrolę realizowanych działań.

Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?

Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.

Element Producenci i dystrybutorzy Element Serwis maszyn i urządzeń Element Uczelnie wyższe Element Handel hurtowy Element Biura rachunkowe Element Wydawnictwa Element Handel detaliczny Element Przedsiębiorstwa komunalne Element Spółdzielnie Społem
Wheels

pierwszy klient XEMI SERWIS

Wheels

Ponad

urządzeń zarejestrowanych w systemie u największego klienta

Wheels

części zamiennych zaimportowanych do XEMI SERWIS jednej z firm

Jak pracujemy?

Towarzyszymy firmom na każdym etapie wdrożenia. Partnerskie relacje z naszymi klientami budujemy poprzez wiedzę, doświadczenie i zaufanie. Dowodem na to jest ponad 500 zrealizowanych projektów. Sprawdź jak wygląda współpraca z nami.

Poznajemy

W toku analizy przedwdrożeniowej poznajemy Twoją firmę. Identyfikujemy potrzeby, analizujemy metody pracy. Wspólnie znajdujemy najbardziej optymalne rozwiązanie. To niezwykle ważny element, który realizujemy w najmniejszym szczególe, dążąc do zredukowania ryzyka pojawienia się nieporozumień w kolejnych etapach naszej współpracy. Dzięki temu cały proces wdrożenia przebiega płynnie i bez komplikacji, a Ty oszczędzasz czas i nie angażujesz swoich zasobów w nieprzemyślane operacje.

Dopasowujemy

Korzystając z zebranych informacji, wypracowujemy rozwiązanie dopasowane do specyfiki działalności Twojej firmy. Nie wdrażamy za wszelką cenę wszystkich naszych modułów. XEMI wspiera Twój biznes w obszarach, w których tego wsparcia potrzebujesz. Systemy XEMI są elastyczne. W każdym momencie możemy je rozbudować o kolejne moduły i aplikacje.

Testujemy

Finalnie wdrażamy dopracowane i sprawdzone rozwiązania. Nie wszystko to co sprawdza się w innych firmach będzie odpowiednie dla Ciebie. Niektóre elementy mogą wymagać rozszerzenia, opracowania innej metodyki, więc wymagają też zweryfikowania pod kątem poprawności działania.

Wdrażamy

Gotowe rozwiązanie wdrażamy w Twojej firmie. Szkolimy i przygotowujemy do pracy z systemem Twoich pracowników oraz trzymamy rękę na pulsie podczas pierwszych dni funkcjonowania.

Wspieramy

Wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości biznesu. Większość użytkowników XEMI korzysta z usług naszego działu serwisu. Nasz zespół dba o bieżące aktualizacje oprogramowania i reaguje na zgłaszane błędy lub awarie związane z systemem i infrastrukturą. Możemy działać w trybie 24/7/365.

Porozmawiaj z naszym konsultantem
Elementy

Opinie naszych klientów

Avatar

Alicja Dudek

Kierownik Serwisu / Proserwis Karol Dudek

Aplikacja XEMI SERWIS ułatwia pracę oraz koordynowanie zleceń. Bardzo ważne jest to, że podczas użytkowania, gdy pojawiały się w głowie nowe opcje, których potrzebuję, Panowie po szybkich konsultacjach z programistami wdrażali je, co sprawia, że aplikacja jest jeszcze lepiej dopracowana pod nas i nasze usługi. Na wszelkie zgłoszenia oraz prośbę pomocy firma Merinosoft reaguje ekspresowo. Zdecydowanie aplikacja warta uwagi i polecenia.

Avatar

Maciej Moszkowicz

Bracco Imaging Polska Sp. z o.o.

Aplikacje służące do obsługi serwisowej istotnie ułatwiają zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej. Po dokładnej analizie dostępnych produktów, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą MERINOSOFT. Korzystamy z narzędzia XEMI SERWIS od marca 2021 roku, i od tego czasu mieliśmy możliwość aktywnego wpływania na jego rozwijanie i dostosowywanie do potrzeb naszej organizacji. Obecnie, dzięki bogatej gamie funkcji, jesteśmy w stanie sprawnie zarządzać procesami związanymi z obsługą serwisową, co znacząco wpływa na zwiększenie dostępności naszych usług dla klientów oraz skrócenie czasu trwania tych procesów. W rezultacie budujemy również wizerunek godnego zaufania partnera dla naszych klientów.

Avatar

Patryk Pańpuch

Kierownik Działu Logistyki i Serwisu / MEDIA-MED Sp. z o.o.

Aplikacja serwisowa XEMI w naszym przypadku służy do zarządzania, raportowania zleceniami serwisu mobilnego w specyficznej branży, związanej z pracą z urządzeniami medycznymi na terenie szpitali. Z systemu korzystam od 2018r. Aplikacja działa płynnie, a dostęp do danych jest szybki. Natomiast co dla nas bardzo istotne, aplikacja zainstalowana na tabletach czy telefonach komórkowych serwisantów może działać off-line, co pozwala na pracę w sytuacji braku zasięgu, a w naszym przypadku jest to częsta przypadłość. Intuicyjny dostęp do raportów zleceń, protokołów danych. Aplikacja umożliwiała zarządzanie zleceniami napraw, przeglądów, walidacji itd.. System wprowadził kontrolę nad zleceniami w firmie, zwiększył wydajność serwisantów. Wsparcie techniczne MERINOSOFT: szybki sprawny kontakt, nie przypominam sobie, aby jakiekolwiek zapytanie zostało pozostawione bez odpowiedzi, tutaj mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach na temat skuteczności pracy obsługi Klienta.

Avatar

Paweł Pawikowski

Koordynator ds. Serwisu / ATLAS Poland Sp. z o.o.

Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z działania systemu XEMI. Program pozwala wygenerować raporty do Excel co daje nam pole do analizy, pozwala sprawdzić czasochłonność prac itp. Co ważne po stronie Merinosoft miła i rzetelna obsługa.

Avatar

Radosław Król

KLEIB Sp. z o.o.

Jesteśmy fabryką posiadająca kilkaset urządzeń u klientów w Polsce i Europie. Długo szukaliśmy wśród konkurencji oprogramowania, które spełni zakładane wymagania. Program XEMI do obsługi serwisu spełnia z powodzeniem nasze główne założenia. Customizacja aplikacji produktu, pozwala nam cieszyć się jego możliwościami. Za chwilę mija kolejny rok współpracy, którą uważam za wzorową. Szybkość reakcji, pomoc w problemach, duża ilość raportów mile zaskakuje. Zdecydowanie polecam.

Zobacz case study wybranych wdrożeń

Case
Wdrożone systemy

XEMI ERP, XEMI B2B

XEMI ERP i B2B w biurze rachunkowym

Case
Branża

Wydawnictwa

Wdrożone systemy

XEMI ERP, XEMI B2B, System rozliczeń honorariów autorskich, Kartoteka projektów

XEMI ERP i B2B w popularnym wydawnictwie

Poznaj więcej wdrożeń

Zaufali nam

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Często zadawane pytania

    Jak długo trwa wdrożenie XEMI SERWIS? Rozwiń

    Średni czas trwania wdrożenia systemu XEMI SERWIS wynosi 2 miesiące. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • wielkość zatrudnienia w Twojej firmie i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi, • jakość współpracy, • poziom zaangażowania obydwu stron.

    Od czego zależy koszt systemu XEMI SERWIS? Rozwiń

    Na koszt systemu XEMI SERWIS składają się: • miesięczna opłata za użytkowanie w zależności od ilości użytkowników aplikacji mobilnej i aplikacji webowej; • jednorazowa opłata za prace analityczne, konfigurację, aktywację użytkowników, wdrożenie i szkolenia; • dodatkowe prace programistyczne, na przykład wynikające ze specyficznych potrzeb Twojej firmy.

    Co jeśli XEMI SERWIS nie będzie posiadał funkcji, których potrzebuję? Rozwiń

    W każdej chwili możemy wprowadzić modyfikacje do systemu XEMI SERWIS. Po zapoznaniu się Twoimi potrzebami, analizujemy możliwość opracowania dodatkowej funkcjonalności lub możliwość zastosowania innego rozwiązania, które tę potrzebę spełni.

    Czy możliwa jest integracja XEMI SERWIS z systemami zewnętrznymi? Rozwiń

    Tak, umożliwiamy integrację XEMI SERWIS z systemami zewnętrznymi, np. systemem sprzedażowym, magazynowym, kadrowym.

    Czy mogę przetestować XEMI SERWIS? Rozwiń

    System XEMI SERWIS nie jest systemem „z pudełka”. Konfiguracja wymaga większych nakładów z naszej strony, co uniemożliwia udostępnienie środowiska testowego. Zachęcamy jednak do wzięcia udziału w niezobowiązującej prezentacji online lub stacjonarnie u Ciebie lub u nas. Dzięki temu w razie pojawienia się pytań o funkcjonalność lub o możliwość opracowania dodatkowych opcji, uzyskasz odpowiedź od razu.

    Jaka jest minimalna ilość użytkowników XEMI SERWIS? Rozwiń

    XEMI SERWIS możemy wdrożyć już od 1 użytkownika.

    Czy potrzebuję wyspecjalizowanych urządzeń, by pracować z XEMI SERWIS? Rozwiń

    Nie, system XEMI SERWIS działa w modelu SaaS. Oznacza to, że jedyne urządzenia, których potrzebujesz to komputer (aplikacja webowa) i smartfon (aplikacja mobilna pracownika serwisu).

    Czym różni się XEMI SERWIS od XEMI SERWIS dla małych firm? Rozwiń

    XEMI SERWIS posiada rozszerzone funkcje (np. narzędziownia, nieobecności, tworzenie brygad serwisowych, zaś XEMI SERWIS dmf wyposażony jest w podstawowe funkcje. XEMI SERWIS możemy dopasować do specyfiki Twojej firmy, XEMI SERWIS dmf to standardowa propozycja, bez możliwości wprowadzania modyfikacji. W przypadku XEMI SERWIS możliwa jest integracja z innymi systemami działającymi w Twojej firmie, XEMI SERWIS dmf działa samodzielnie. W przypadku XEMI SERWIS możemy opracować dedykowane raporty generowane z danych zawartych w systemie, w XEMI SERWIS dmf mamy do czynienia z podstawowymi, gotowymi zestawieniami. Koszt wdrożenia XEMI SERWIS określamy po wstępnej analizie, XEMI SERWIS dmf oferujemy według cennika dostępnego na stronie www.xemi.pl. Rozwiązania indywidualnie dopasowane są z reguły bardziej kosztowne. Wdrożenie XEMI SERWIS dmf trwa około 7 dni, wdrożenie XEMI SERWIS trwa trochę dłużej (>7 dni, średnio 2 miesiące).

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.

    Zapoznaj się z Regulaminem i Polityką, zaznacz checkbox.