Poznaj funkcje XEMI SERWIS dla małych firm
Wizyta serwisowa bez stosu dokumentacji
Aplikacja mobilna XEMI SERWIS działa zarówno online jak i offline. To proste narzędzie pracy dla serwisantów działających w terenie, umożliwiające terminową i dokładną realizację zleceń.
INFORMACJE O KLIENTACH
Aplikacja zapewnia szybki wgląd do najbardziej istotnych danych o klientach tj. ich adresów, kontaktów oraz informacji technicznych o urządzeniach, które serwisujesz. Jej ogromną zaletą jest możliwość oznaczenia urządzenia GPS-em, co ułatwia serwisantom szybkie dotarcie na miejsce.
DOKUMENTY, MATERIAŁY, INSTRUKCJE
Umożliwia umieszczenie w jednym miejscu dokumentów wewnętrznych np.: instrukcji, poradników, specyfikacji technicznych oraz wszystkich dokumentów zebranych od początku współpracy z klientami. Wszystko w jednym miejscu dostępne od ręki, nawet podczas pracy w terenie.
KALENDARZ Z ZADANIAMI
Przejrzysty kalendarz, dzięki któremu serwisant dokładnie wie co ma do zrealizowania, kiedy i gdzie. Czy to nagła naprawa, czy zaplanowany cykliczny przegląd. Wygodny i prosty sposób na planowanie prac bez chaosu, nieporozumień i ryzyka pominięcia jakiegokolwiek zlecenia. Różne metody powiadamiania o zleceniach: e-mail, sms i w aplikacji.
PROTOKOŁY SERWISOWE
System umożliwia sporządzenie protokołu pracy. Daje opcje rejestracji ilości zużytych materiałów, czasu wykonania usługi, a nawet zamieszczenie dokumentacji fotograficznej. Całość protokołu może zostać potwierdzona podpisem na ekranie telefonu lub tabletu serwisanta.
MAGAZYN SERWISANTA
System pozwala na stworzenie magazynu dla serwisanta. Dzięki czemu może on podczas wykonywanych prac rejestrować ilość zużytych materiałów. Pozwala to na monitorowanie stanów magazynowych oraz na wystawienie poprawnej faktury na koniec wykonanych prac.
LISTY KONTROLNE
Checklisty zadań do wykonania podczas konkretnych zleceń lub w stosunku do konkretnych urządzeń. Serwisant, wykonując zlecenie, odznacza kolejne punkty z listy, co zapewnia, że wszystkie wymagane czynności zostały wykonane zgodnie z procedurą. Jest to niezbędna funkcja do zachowania porządku w pracy i sprawdzania realizacji poszczególnych etapów. Przydatne zwłaszcza przy przeglądach.
KOMUNIKATOR
Umożliwia szybki kontakt między pracownikiem a przełożonym.
PRACA ONLINE I OFFLINE
Brak dostępu do Internetu nie jest problemem. Praca offline daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych zadań.
Korzyści dla menedżerów
Proste przydzielanie zleceń serwisantom. Kompletna wiedza o zrealizowanych pracach, jakości obsługi, popularnych problemach czy rentowności poszczególnych zleceń.
KONFIGURACJA I USTAWIENIA
Ogromny wachlarz możliwości, które daje system XEMI SERWIS pozwala na lepszą współpracę, co w konsekwencji daje lepsze wyniki i satysfakcję klienta. W panelu www kierownik serwisu może definiować rozmaite parametry m.in.: umowy i przypisanie do nich maszyn/urządzeń, godziny obsługi poszczególnych kontrahentów, asortyment, zlecenia oraz ich stany i priorytety, wizyty, protokoły, listy kontrolne.
PLANOWANIE PRACY SERWISANTÓW
Kierownik zespołu po otrzymaniu zgłoszenia przypisuje jego wykonanie konkretnej osobie. Podczas rejestracji protokołu możliwe jest oszacowanie czasu pracy serwisanta.
BIEŻĄCA KONTROLA
Kierownik serwisu może na bieżąco sprawdzać postęp zaplanowanych prac wykonywanych przez pracowników. Ponadto jest w stanie w prosty sposób zweryfikować, jakie nakłady zostały poniesione do realizacji zadań, a także jakie przychody wygenerowały poszczególne zlecenia serwisowe. Taka kontrola działań prowadzonych wokół zlecenia pozwala na profesjonalne i rzetelne jego zrealizowanie na każdym z etapów.
RAPORTY
Dane wprowadzane przez pracowników do systemu stanowią bazę do przeprowadzenia przez kierownika niezbędnych analiz. Może oszacować jakie problemy występują przy realizacji projektów oraz ocenić ich rentowność. Na podstawie przeanalizowanych danych może opracować korzystniejsze warunki zawierania kolejnych kontraktów oraz usprawnić ich wykonanie.
DOSTĘP 24/7/365
Niezależnie od miejsca czy pory dnia aplikacja gwarantuje stały dostęp i kontrolę realizowanych działań.
wdrożenia
od
użytkownika
Już od
miesięcznie

Jakie branże korzystają z XEMI SERWIS?
Co możesz zyskać dzięki XEMI SERWIS?
- Skrócenie czasu wykonania usługi
- Efektywnie wykorzystany czas pracy, dzięki automatyzacji procesów i możliwości obsługi większej ilości zleceń
- Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie
- Pełna kontrola działań pracowników serwisu
- Kontrola stanów magazynowych
- Wzrost zysków – szybsza realizacja zleceń, możliwość obsługi większej ilości zgłoszeń
- Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie oraz wizerunek firmy nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej
- Wiedza na wyciągnięcie ręki, wszędzie tam gdzie jej potrzebujesz
- Proste raportowanie
- Zmniejszenie ilości błędów i pomyłek

Opinie naszych klientów
Zobacz case study wybranych wdrożeń

XEMI SERWIS
Jak XEMI uzdrawia procesy serwisowe w firmie z branży medycznej?

XEMI SERWIS
Wdrożenie XEMI SERWIS w firmie zajmującej się naprawą klimatyzacji i wentylacji
Cennik
WARIANT 1
1 – 5 użytkowników
URUCHOMIENIE
690 PLN
jednorazowo
UŻYTKOWANIE
349 PLN
miesięcznie
WARIANT 2
6 – 10 użytkowników
URUCHOMIENIE
990 PLN
jednorazowo
UŻYTKOWANIE
590 PLN
miesięcznie
WARIANT 3
powyżej 10 użytkowników
URUCHOMIENIE
990 PLN
jednorazowo
UŻYTKOWANIE
590 PLN / miesięcznie
+ 49 PLN / miesięcznie za każdego dodatkowego użytkownika powyżej 10
Dodatkowe opłaty:
25GB bez dodatkowych kosztów
> 25GB od 100 PLN
konsultacje i wsparcie 1h – 300 PLN
aktywacja i dezaktywacja użytkownika – 300 PLN
Wszystkie podane ceny są cenami netto.
Często zadawane pytania
Jak długo trwa wdrożenie XEMI SERWIS dla małych firm?
Czas wdrożenia systemu XEMI SERWIS dla małych firm wynosi około 7 dni roboczych.
Jaka jest minimalna ilość użytkowników XEMI SERWIS dla małych firm?
XEMI SERWIS możemy wdrożyć już od 1 użytkownika.
Jakie są różnice między XEMI SERWIS a XEMI SERWIS dla małych firm?
XEMI SERWIS posiada rozszerzone funkcje (np. narzędziownia, nieobecności, tworzenie brygad serwisowych, zaś XEMI SERWIS dmf wyposażony jest w podstawowe funkcje. XEMI SERWIS możemy dopasować do specyfiki Twojej firmy, XEMI SERWIS dmf to standardowa propozycja, bez możliwości wprowadzania modyfikacji. W przypadku XEMI SERWIS możliwa jest integracja z innymi systemami działającymi w Twojej firmie, XEMI SERWIS dmf działa samodzielnie. W przypadku XEMI SERWIS możemy opracować dedykowane raporty generowane z danych zawartych w systemie, w XEMI SERWIS dmf mamy do czynienia z podstawowymi, gotowymi zestawieniami. Koszt wdrożenia XEMI SERWIS określamy po wstępnej analizie, XEMI SERWIS dmf oferujemy według cennika dostępnego na stronie www.xemi.pl. Rozwiązania indywidualnie dopasowane są z reguły bardziej kosztowne. Wdrożenie XEMI SERWIS dmf trwa około 7 dni, wdrożenie XEMI SERWIS trwa trochę dłużej (>7 dni, średnio 2 miesiące).
Czy możliwa jest integracja XEMI SERWIS dla małych firm z systemami zewnętrznymi?
XEMI SERWIS dla małych firm to proste, gotowe do wdrożenia rozwiązanie, obsługujące podstawowe procesy serwisowe. Nie jest integrowane z systemami zewnętrznymi. Jeśli już wiesz, że szukasz systemu dopasowanego do specyficznych potrzeb Twojej firmy oraz chcesz, by system ten był zintegrowany z innymi, z których już korzystasz, sprawdź XEMI SERWIS i umów się z nami na niezobowiązujący pokaz i rozmowę na temat Twoich potrzeb.
Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes
Zadzwoń lub podaj nam swój numer