Co możesz zyskać dzięki platformie B2B XEMI?
- Istotne obniżenie kosztów operacyjnych
- Poprawę wydajności i jakości obsługi klienta
- Całodobowy dostęp klientów do Twojej oferty i promocji
- Automatyzację procesu składania zamówień i możliwość monitorowania statusów ich realizacji
- Dostęp klientów do informacji niezbędnych w podejmowaniu decyzji zakupowych
- Przyspieszenie uzgadniania dokumentów i zarządzania wyjątkami
- Skrócenie czasu od złożenia zamówienia do wystawienia faktury
- Ograniczenie pomyłek, eliminację reklamacji i poprawę komunikacji z klientami
Zaufali nam
Poznaj funkcje platformy B2B XEMI
Platforma B2B - cyfrowa transformacja procesów sprzedaży
Platforma B2B XEMI to samodzielna obsługa procesu zakupowego przez kupującego, od etapu poszukiwania produktu i sprawdzenia jego dostępności, przez złożenie zamówienia, wgląd do rozrachunków, zgłoszenie reklamacji i pobranie udostępnionych dokumentów (np.: broszury, katalogi, cenniki, instrukcje).
STRONA GŁÓWNA
Pierwszy ekran widoczny po zalogowaniu do platformy. Pozwala na szybki podgląd aktualnych informacji o statusie zamówień, stanie rozrachunków czy dostępnych powiadomieniach – wszystko w skrócie, w jednym miejscu.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
Platforma B2B XEMI umożliwia wyszukiwanie produktów po dowolnym ciągu znaków, wystarczy fragment tekstu, a system znajduje produkty, które w nazwie lub innych parametrach będą zawierały wskazane wyrażenie. Dzięki wyszukiwarce i nowoczesnemu oraz przyjaznemu interfejsowi, poruszanie się po aplikacji jest bardzo łatwe, a klienci szybko znajdują dokładnie to, czego szukali.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Funkcjonalność platformy pozwala klientowi na samodzielne przygotowanie zamówienia. Umożliwia dostęp do aktualnej listy asortymentowej, cennika, stanów magazynowych czy informacji o produkcie (np. zdjęcia, karty produktów, opisy). Istotnym ułatwieniem jest możliwość wyświetlenia do odczytu aktualnej listy zamówień wraz z dostępem do zawartych w nich treści i danych.
ROZRACHUNKI
Klient w każdej chwili może przejrzeć aktualny stan rozrachunków wraz z należnościami do rozliczenia i po terminie. W tym miejscu można pobrać i wy-drukować udostępnione skany dokumentów sprzedażowych w formacie PDF.
KATALOGI I OPISY PRODUKTÓW
System B2B XEMI umożliwia dzielenie asortymentu na grupy produktowe i przypisanie ich do poszczególnych kanałów dystrybucji lub dedykowanych grup producenckich. Możesz dodawać opisy produktów, zdjęcia i linki do stron z materiałami informacyjnymi. Klienci w łatwy sposób mogą dokonać wyboru odpowiednich produktów, minimalizując błędy w trakcie składania zamówień. To znacznie przyspiesza cały proces i zmniejsza koszt obsługi klientów.
KATALOGI I OPISY KLIENTÓW
W XEMI B2B możesz dokonać grupowania i przypisania klientów do odpowiednich kanałów dystrybucji. Jest to duże ułatwienie w automatyzacji sprzedaży i procesie obsługi zamówień w przypadku kierowania dedykowanych ofert asortymentowych do wybranych grup klientów.
REJESTR REKLAMACJI
Komunikator do składania reklamacji przez klientów, bez konieczności przechodzenia skomplikowanych i angażujących czas procedur. Dużym ułatwieniem jest możliwość monitorowania aktualnego statusu reklamacji. Zyskaj wizerunek profesjonalnego i zaangażowanego w relacje partnera biznesowego.
Platforma B2B integrowalna z systemem sprzedażowym
Internetowa platforma sprzedażowa XEMI posiada mechanizm API, który pozwala na zbudowanie integracji po stronie systemu ERP. Dzięki tej właściwości istnieje duża elastyczność w doborze danych, którymi system ERP może sterować – wystawiając i udostępniając je na platformie B2B.
Przykładowy zakres udostępnionych danych może obejmować bieżącą ofertę asortymentową, aktualne stany magazynowe, ceny oraz dodatkowe informacje o produktach takie jak opisy, zdjęcia czy linki do zewnętrznych materiałów.
Jako producent internetowej platformy sprzedaży XEMI B2B mamy możliwość rozwijania i dopasowania systemu do potrzeb Twojej firmy.
Korzyści:
- spójność danych
- brak konieczności żmudnego przepisywania informacji z jednego systemu do drugiego
- ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów
- oszczędność czasu i pieniędzy
- poprawa jakości obsługi klienta
- istotny wzrost wydajności
- komfort klientów

Opinie naszych klientów

Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?
Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.
zarejestrowanych asortymentów
średnia ilość zamówień generowanych przez aplikację
od złożenia zamówienia do powiadomienia w portalu

Platforma B2B – Jak przygotować się do wdrożenia?
Analiza
Przyjrzyj się aktualnej sytuacji, zidentyfikuj trudności, z którymi zmaga się Twoja firma i określ cel wdrożenia. Weź pod uwagę także potrzeby Twoich klientów, dowiedz się za czym podążają i co może być dla nich wartością.
Zespół
Wyznacz członków zespołu projektowego (Zarząd i pracownicy kluczowych dla B2B działów).
Wizja
Podziel się swoją wizją i planem, zakomunikuj potrzeby.
Uporządkowanie danych
Zweryfikuj jakość i poprawność posiadanych danych źródłowych. Pamiętaj, że kompletne i dobrej jakości stanowią solidną bazę do uzyskania szybszych i bardziej spektakularnych efektów z wdrożenia systemu B2B.
Wybór partnera
Przeanalizuj rynek dostawców oprogramowania. Jeśli zależy Ci na rozwiązaniach skutecznych i dopasowanych do Twojej organizacji a nie na gotowych rozwiązaniach, do których musisz nagiąć swoją działalność, szukaj partnera, który potrafi zidentyfikować i wkomponować potrzeby w rozwiązanie. Weź pod uwagę długoletnią współpracę i budowanie pozytywnych relacji z dostawcą.
Zobacz case study wybranych wdrożeń

XEMI ERP, XEMI B2B, System rozliczeń honorariów autorskich, Kartoteka projektów
XEMI ERP i B2B w popularnym wydawnictwie
Często zadawane pytania o XEMI B2B
Jak długo trwa wdrożenie?
Średni czas trwania wdrożenia systemu wynosi 1 miesiąc. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • ilość asortymentów, skala działalności i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi.
Co jeśli platforma nie będzie posiadała funkcji, których potrzebuję?
W każdej chwili możemy wprowadzić modyfikacje do systemu. Po zapoznaniu się Twoimi potrzebami, analizujemy możliwość opracowania dodatkowej funkcjonalności lub możliwość zastosowania innego rozwiązania, które tę potrzebę spełni.
Czy platforma integruje się z innymi systemami?
Platforma idealnie komponuje się z modułem systemu XEMI ERP - XEMI Sprzedaż. Integracja z funkcjonującym w Twojej firmie innym systemem sprzedażowym jest możliwa, jednak wymaga odrębnej analizy i jest wyceniana indywidualnie.
Czy do pracy z XEMI B2B potrzebuję specjalnych urządzeń?
Nie. Platforma sprzedażowa jest dostępna przez przeglądarkę www, dlatego wystarczy jedynie komputer z dostępem do Internetu.
Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes
Zadzwoń lub podaj nam swój numer