Co możesz zyskać dzięki XEMI SALES FORCE?
- Szybka obsługa i dostawa zamówień
- Wzrost efektywności pracy przedstawicieli
- Zaawansowane źródło danych do raportowania
- Informacje na wyciągnięcie ręki
- Wzrost sprzedaży
- Ekspresowa wymiana danych z centralą
Poznaj funkcje platformy XEMI SALES FORCE
Kompletne narzędzie – skuteczna wizyta handlowa
Dostarcz swoim przedstawicielom handlowym narzędzie, które usprawni i przyspieszy ich pracę. XEMI SALES FORCE pozwala skupić się na sprzedaży. Jest doskonałym źródłem wiedzy o ofercie, klientach i zamówieniach.
RAPORTY I ANALIZA
Bieżące monitorowanie osiąganych rezultatów dotyczących wizyt, dnia pracy, a także miesięcznych celów.
TRASY I SAMOCHODY
Planowanie, edycja oraz kopiowanie tras. Możliwość odznaczania śladu GPS podczas wizyt (trasówki). Gromadzenie informacji o samochodach służbowych, ich przebiegach i innych kosztach z nimi związanych: tankowanie, parking, myjnia, chemia samochodowa…
CHECKLISTY
Narzędzie kontrolne, pozwalające zdefiniować elementy konieczne do wykonania podczas wizyty.
DZIEŃ EFEKTYWNIE ZAPLANOWANY
Budowanie planów pracy. Opracowywanie indywidualnych scenariuszy wizyt u danego kontrahenta lub grupy klientów. Mierzenie przepracowanego czasu w ciągu dnia jak i łącznego czasu w odniesieniu do wizyt handlowych.
PEŁNA WIEDZA O ASORTYMENCIE
Błyskawiczny dostęp do aktualnej oferty produktowej, stanów magazynowych, gazetek, promocji, a także zdjęć produktów.
PEŁNA WIEDZA O KLIENCIE
Dostęp do danych teleadresowych (kontaktów i śladu GPS), warunków handlowych, należności, historii współpracy, informacji o udziale w działaniach promocyjnych i marketingowych oraz o przekazanych środkach trwałych i materiałach POSM.
ZAMÓWIENIA
Sprawne generowanie zamówień, dzięki dostępowi do stanów magazynowych, warunków handlowych, historii zamówień oraz automatycznemu wyliczaniu promocji i rozliczaniu wydanych benefitów.
DOKUMENTY SPRZEDAŻOWE „OD RĘKI”
Generowanie paragonów, faktur, dokumentów kasowych oraz magazynowych podczas wizyty. Możliwość rejestrowania podpisu klienta na urządzeniu oraz wydrukowanie dokumentu za pomocą mobilnej drukarki.
WINDYKACJA
Podgląd na rozrachunki z kontrahentem. Możliwość blokowania zamówień od kontrahentów z przeterminowanymi płatnościami. Rejestrowanie wpłaconej gotówki oraz wystawianie dokumentu KP.
BADANIE KONKURENCJI
Ankiety – opcja umożliwiająca weryfikację jakości ekspozycji towarów, sporządzanie raportów obecności towarów własnych i konkurencji w sklepie, badanie cen, a także generowanie notatek ze spotkania.
Planowanie, kontrola i analiza wyników zespołów sprzedażowych
Czy wiesz, jaki procent czasu twojego pracownika został skutecznie przepracowany? Chcesz wiedzieć, co sprzedaje się najlepiej? Czy wiesz, co o Twoich produktach sądzą klienci? XEMI SALES FORCE Manager to aplikacja służąca do zarządzania procesami sprzedaży realizowanymi przez przedstawicieli handlowych.
RAPORTOWANIE
Raporty są tworzone na podstawie danych zarejestrowanych w aplikacji mobilnej. Mogą być automatycznie wysyłane drogą elektroniczną w określonym formacie do wybranych osób.
Przykłady raportów: ilość i wartość zamówień; asortymenty najlepiej i najgorzej sprzedające się; ilość sprzedanych promocji; ilość przyznanych nagród, skuteczność wizyt; procent realizacji planu, prognoza na koniec miesiąca; wykonalność zadań; koszty użytkowania samochodu służbowego oraz analiza tras; wyniki i statystyki ankiet, zainteresowanie klientów produktami.
ZARZĄDZANIE
Monitoruj sprzedaż dzięki zaawansowanym narzędziom. Analizuj działania i wyniki zrealizowane i zarejestrowane w aplikacji mobilnej. Błyskawicznie planuj, potwierdzaj i weryfikuj pracę przedstawicieli. Sprawdzaj trasy, modyfikuj je i zatwierdzaj. Zarządzaj rejonami, handlowcami oraz całą bazą kontrahentów. Stawiaj swoim pracownikom jasne i konkretne cele, kontroluj ich wykonanie.
Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?
Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.
obroty największego klienta XEMI SALES FORCE
aktywnych instalacji aplikacji
pierwsze wdrożenie
Praca z systemem XEMI SALES FORCE
Vanseller
na miejscu u klienta wystawia fakturę i wydaje towar. Przyjmuje zapłatę oraz zbiera zamówienia.
Przedstawiciel
rejestruje zamówienie na smartfonie lub tablecie i wysyła je do systemu. Windykuje klienta.
Magazyn
na podstawie wygenerowanego zamówienia kompletuje wysyłkę do odbiorcy.
Dział handlowy
w oparciu o zamówienie odebrane z systemu wystawia fakturę.
Manager
bada efektywność pracy przedstawicieli, analizuje informacje o sprzedaży oraz dane marketingowe.
Opinie naszych klientów
Zobacz case study wybranych wdrożeń
XEMI ERP, XEMI SALES FORCE
Wdrożenie XEMI ERP i XEMI SALES FORCE u producenta mrożonek
XEMI ERP, XEMI B2B, System rozliczeń honorariów autorskich, Kartoteka projektów
XEMI ERP i B2B w popularnym wydawnictwie
Zaufali nam
Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes
Zadzwoń lub podaj nam swój numer
Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie
Często zadawane pytania
Jak długo trwa wdrożenie XEMI SALES FORCE
Średni czas trwania wdrożenia systemu XEMI SALES FORCE wynosi 1 miesiąc. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • ilość asortymentów, skala działalności i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi.
Od czego zależy koszt systemu XEMI SALES FORCE?
Na koszt systemu XEMI SALES FORCE składają się: • miesięczna opłata za użytkowanie w zależności od ilości użytkowników aplikacji mobilnej i aplikacji webowej; • jednorazowa opłata za prace analityczne, konfigurację, aktywację użytkowników, wdrożenie i szkolenia; • dodatkowe prace programistyczne, na przykład wynikające ze specyficznych potrzeb Twojej firmy.