Wsparcie techniczne podczas pracy z systemami XEMI
Wiemy, że każda chwila przestoju to realne koszty dla firmy. Dlatego nasze wsparcie techniczne to nie tylko szybka reakcja na problemy, ale także kompleksowa opieka nad systemem
Rozwiązanie bieżących problemów technicznych
Wprowadzanie drobnych modyfikacji
Wdrażanie nowych funkcji i aktualizacje
Szkolenia Twojego zespołu
Naszym priorytetem jest zapewnienie ciągłości działania i pełnego bezpieczeństwa systemu XEMI
- Regularnie monitorujemy infrastrukturę i dbamy o bezpieczeństwo oraz płynność przesyłania danych.
- Oferujemy hosting, backup i wsparcie serwerowe.
- Gwarantujemy dostęp do systemu tylko dla uprawnionych użytkowników.
Opieka nad Twoim sprzętem i siecią
System działa na komputerach, a komputery... no cóż, lubią czasami sprawiać problemy. Nasi klienci korzystając z usług serwisu XEMI nie muszą obawiać się o swój sprzęt: komputery, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, urządzenia sieci LAN i WAN, WIFI, łącza internetowe oraz systemy bezpieczeństwa. W ramach naszych usług serwisowych zapewniamy:
Monitoring stacji roboczych
Monitorujemy wydajność sprzętu i bezpieczeństwo systemu, kontrolujemy wykorzystanie przestrzeni dyskowej, sprawdzamy stan połączeń oraz poprawność działania UPS.
Naprawę i konserwację sprzętu oraz urządzen mobilnych
Jeśli Twój sprzęt ulegnie awarii, znajdziemy skuteczne rozwiązanie, a w razie potrzeby zapewnimy urządzenie zastępcze na czas naprawy.
Instalację i konfigurację nowych stanowisk
Podłączymy, skonfigurujemy i przetestujemy nowe stanowiska, a także odpowiemy na wszystkie pytania użytkowników, aby zapewnić im komfortową pracę
Monitoring sieci
Pilnujemy połączeń WAN, zgłaszamy usterki do dostawców usług cyfrowych, nadzorujemy naprawy i dbamy, by wszystko działało jak należy.
Stały kontakt i szybka pomoc
Tam gdzie jest to możliwe wykorzystujemy wsparcie telefoniczne i dostęp zdalny z wykorzystaniem bezpiecznych połączeń internetowych.
Użytkownikom udostępniamy portal zdalnej pomocy HelpDesk, który ułatwia współpracę podczas realizacji zlecenia.
Nie tylko serwis – rozwój i aktualizacje
System informatyczny można porównać do żywego organizmu. Rośnie wraz z Twoim biznesem. Czuwamy nad tym, by system XEMI zawsze był zgodny z obowiązującymi przepisami, a jego funkcje odpowiadały Twoim potrzebom.
Kiedy pojawiają się zmiany w prawie – dostosowujemy system. Kiedy rozwijamy nowe funkcje – otrzymujesz ulepszoną wersję. Co więcej, stale pracujemy nad optymalizacją, dzięki czemu system jest szybszy, bezpieczniejszy i dostosowany do najnowszych baz danych i systemów operacyjnych.
Poufność
Wiemy, jak ważna jest poufność danych, dlatego nasze usługi są świadczone z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Nie przekazujemy informacji osobom trzecim, dbamy o zgodność z przepisami i chronimy Twoje interesy.
Nasza współpraca to nie tylko umowa serwisowa – to partnerstwo. Dbamy o Twoją infrastrukturę IT tak, jakby była nasza. Jeśli masz pytania, wątpliwości lub potrzebujesz wsparcia – jesteśmy pod telefonem i mailem.
Certyfikaty
Jesteś użytkownikiem XEMI i potrzebujesz pomocy?
Zgłoś się do Działu Serwisu