OFERTA / XEMI SERWIS dla małych firm

Rozpocznij biznes z XEMI SERWIS

XEMI SERWIS dla małych firm to opcja dla tych, którzy szukają prostego i gotowego rozwiązania do zarządzania serwisem. Doskonałe narzędzie do obsługi podstawowych procesów serwisowych, tj.: realizacji napraw i przeglądów oraz planowania i kontrolowania prac serwisowych.

Porozmawiaj z doradcą
logo XEMI SERWIS składające się z kostki i napisu xemi

Poznaj funkcje XEMI SERWIS dla małych firm

APLIKACJA MOBILNA PLATFORMA WWW
APLIKACJA MOBILNA

Wizyta serwisowa bez stosu dokumentacji

Aplikacja mobilna XEMI SERWIS działa zarówno online jak i offline. To proste narzędzie pracy dla serwisantów działających w terenie, umożliwiające terminową i dokładną realizację zleceń.

INFORMACJE O KLIENTACH

Aplikacja zapewnia szybki wgląd do najbardziej istotnych danych o klientach tj. ich adresów, kontaktów oraz informacji technicznych o urządzeniach, które serwisujesz. Jej ogromną zaletą jest możliwość oznaczenia urządzenia GPS-em, co ułatwia serwisantom szybkie dotarcie na miejsce.

DOKUMENTY, MATERIAŁY, INSTRUKCJE

Umożliwia umieszczenie w jednym miejscu dokumentów wewnętrznych np.: instrukcji, poradników, specyfikacji technicznych oraz wszystkich dokumentów zebranych od początku współpracy z klientami. Wszystko w jednym miejscu dostępne od ręki, nawet podczas pracy w terenie.

KALENDARZ Z ZADANIAMI

Przejrzysty kalendarz, dzięki któremu serwisant dokładnie wie co ma do zrealizowania, kiedy i gdzie. Czy to nagła naprawa, czy zaplanowany cykliczny przegląd. Wygodny i prosty sposób na planowanie prac bez chaosu, nieporozumień i ryzyka pominięcia jakiegokolwiek zlecenia. Różne metody powiadamiania o zleceniach: e-mail, sms i w aplikacji.

PROTOKOŁY SERWISOWE

System umożliwia sporządzenie protokołu pracy. Daje opcje rejestracji ilości zużytych materiałów, czasu wykonania usługi, a nawet zamieszczenie dokumentacji fotograficznej. Całość protokołu może zostać potwierdzona podpisem na ekranie telefonu lub tabletu serwisanta.

MAGAZYN SERWISANTA

System pozwala na stworzenie magazynu dla serwisanta. Dzięki czemu może on podczas wykonywanych prac rejestrować ilość zużytych materiałów. Pozwala to na monitorowanie stanów magazynowych oraz na wystawienie poprawnej faktury na koniec wykonanych prac.

LISTY KONTROLNE

Checklisty zadań do wykonania podczas konkretnych zleceń lub w stosunku do konkretnych urządzeń. Serwisant, wykonując zlecenie, odznacza kolejne punkty z listy, co zapewnia, że wszystkie wymagane czynności zostały wykonane zgodnie z procedurą. Jest to niezbędna funkcja do zachowania porządku w pracy i sprawdzania realizacji poszczególnych etapów. Przydatne zwłaszcza przy przeglądach.

KOMUNIKATOR

Umożliwia szybki kontakt między pracownikiem a przełożonym.

PRACA ONLINE I OFFLINE

Brak dostępu do Internetu nie jest problemem. Praca offline daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych zadań.

PLATFORMA WWW

Korzyści dla menedżerów

Proste przydzielanie zleceń serwisantom. Kompletna wiedza o zrealizowanych pracach, jakości obsługi, popularnych problemach czy rentowności poszczególnych zleceń.

zarządzanie ustawieniami

KONFIGURACJA I USTAWIENIA

Ogromny wachlarz możliwości, które daje system XEMI SERWIS pozwala na lepszą współpracę, co w konsekwencji daje lepsze wyniki i satysfakcję klienta. W panelu www kierownik serwisu może definiować rozmaite parametry m.in.: umowy i przypisanie do nich maszyn/urządzeń, godziny obsługi poszczególnych kontrahentów, asortyment, zlecenia oraz ich stany i priorytety, wizyty, protokoły, listy kontrolne.

PLANOWANIE PRACY SERWISANTÓW

Kierownik zespołu po otrzymaniu zgłoszenia przypisuje jego wykonanie konkretnej osobie. Podczas rejestracji protokołu możliwe jest oszacowanie czasu pracy serwisanta.

BIEŻĄCA KONTROLA

Kierownik serwisu może na bieżąco sprawdzać postęp zaplanowanych prac wykonywanych przez pracowników. Ponadto jest w stanie w prosty sposób zweryfikować, jakie nakłady zostały poniesione do realizacji zadań, a także jakie przychody wygenerowały poszczególne zlecenia serwisowe. Taka kontrola działań prowadzonych wokół zlecenia pozwala na profesjonalne i rzetelne jego zrealizowanie na każdym z etapów.

RAPORTY

Dane wprowadzane przez pracowników do systemu stanowią bazę do przeprowadzenia przez kierownika niezbędnych analiz. Może oszacować jakie problemy występują przy realizacji projektów oraz ocenić ich rentowność. Na podstawie przeanalizowanych danych może opracować korzystniejsze warunki zawierania kolejnych kontraktów oraz usprawnić ich wykonanie.

DOSTĘP 24/7/365

Niezależnie od miejsca czy pory dnia aplikacja gwarantuje stały dostęp i kontrolę realizowanych działań.

Wheels

wdrożenia

Wheels

od

użytkownika

Wheels

Już od

miesięcznie

Jakie branże korzystają z XEMI SERWIS?

Element serwis klimatyzacji i wentylacji Element serwis kotłów grzewczych i pomp ciepła Element serwis wind i dźwigów Element serwis urządzeń elektryczno-energetycznych Element serwis maszyn budowlanych Element serwis sprzętu medycznego Element serwis maszyn rolniczych Element serwis statków Element serwis instalacji ppoż Element serwis fotowoltaiki

Co możesz zyskać dzięki XEMI SERWIS?

  • Skrócenie czasu wykonania usługi
  • Efektywnie wykorzystany czas pracy, dzięki automatyzacji procesów i możliwości obsługi większej ilości zleceń
  • Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie
  • Pełna kontrola działań pracowników serwisu
  • Kontrola stanów magazynowych
  • Wzrost zysków – szybsza realizacja zleceń, możliwość obsługi większej ilości zgłoszeń
  • Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie oraz wizerunek firmy nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej
  • Wiedza na wyciągnięcie ręki, wszędzie tam gdzie jej potrzebujesz
  • Proste raportowanie
  • Zmniejszenie ilości błędów i pomyłek
Kobieta o krótkich, brązowych włosach uśmiecha się. Podpiera ręką brodę i wpatruje się w dal z rozmarzeniem. Ma szarą koszulę. Na ręku ma zegarek elektroniczny. Ma dobrą opinię o systemach XEMI. Elementy

Opinie naszych klientów

Avatar

Alicja Dudek

Kierownik Serwisu / Proserwis Karol Dudek

Aplikacja XEMI SERWIS ułatwia pracę oraz koordynowanie zleceń. Bardzo ważne jest to, że podczas użytkowania, gdy pojawiały się w głowie nowe opcje, których potrzebuję, Panowie po szybkich konsultacjach z programistami wdrażali je, co sprawia, że aplikacja jest jeszcze lepiej dopracowana pod nas i nasze usługi. Na wszelkie zgłoszenia oraz prośbę pomocy firma Merinosoft reaguje ekspresowo. Zdecydowanie aplikacja warta uwagi i polecenia.

Avatar

Radosław Król

KLEIB Sp. z o.o.

Jesteśmy fabryką posiadająca kilkaset urządzeń u klientów w Polsce i Europie. Długo szukaliśmy wśród konkurencji oprogramowania, które spełni zakładane wymagania. Program XEMI do obsługi serwisu spełnia z powodzeniem nasze główne założenia. Customizacja aplikacji produktu, pozwala nam cieszyć się jego możliwościami. Za chwilę mija kolejny rok współpracy, którą uważam za wzorową. Szybkość reakcji, pomoc w problemach, duża ilość raportów mile zaskakuje. Zdecydowanie polecam.

Avatar

Paweł Pawikowski

Koordynator ds. Serwisu / ATLAS Poland Sp. z o.o.

Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z działania systemu XEMI. Program pozwala wygenerować raporty do Excel co daje nam pole do analizy, pozwala sprawdzić czasochłonność prac itp. Co ważne po stronie Merinosoft miła i rzetelna obsługa.

Avatar

Patryk Pańpuch

Kierownik Działu Logistyki i Serwisu / MEDIA-MED Sp. z o.o.

Aplikacja serwisowa XEMI w naszym przypadku służy do zarządzania, raportowania zleceniami serwisu mobilnego w specyficznej branży, związanej z pracą z urządzeniami medycznymi na terenie szpitali. Z systemu korzystam od 2018r. Aplikacja działa płynnie, a dostęp do danych jest szybki. Natomiast co dla nas bardzo istotne, aplikacja zainstalowana na tabletach czy telefonach komórkowych serwisantów może działać off-line, co pozwala na pracę w sytuacji braku zasięgu, a w naszym przypadku jest to częsta przypadłość. Intuicyjny dostęp do raportów zleceń, protokołów danych. Aplikacja umożliwiała zarządzanie zleceniami napraw, przeglądów, walidacji itd.. System wprowadził kontrolę nad zleceniami w firmie, zwiększył wydajność serwisantów. Wsparcie techniczne MERINOSOFT: szybki sprawny kontakt, nie przypominam sobie, aby jakiekolwiek zapytanie zostało pozostawione bez odpowiedzi, tutaj mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach na temat skuteczności pracy obsługi Klienta.

Avatar

Maciej Moszkowicz

Bracco Imaging Polska Sp. z o.o.

Aplikacje służące do obsługi serwisowej istotnie ułatwiają zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej. Po dokładnej analizie dostępnych produktów, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą MERINOSOFT. Korzystamy z narzędzia XEMI SERWIS od marca 2021 roku, i od tego czasu mieliśmy możliwość aktywnego wpływania na jego rozwijanie i dostosowywanie do potrzeb naszej organizacji. Obecnie, dzięki bogatej gamie funkcji, jesteśmy w stanie sprawnie zarządzać procesami związanymi z obsługą serwisową, co znacząco wpływa na zwiększenie dostępności naszych usług dla klientów oraz skrócenie czasu trwania tych procesów. W rezultacie budujemy również wizerunek godnego zaufania partnera dla naszych klientów.

Cennik

WARIANT 1

1 – 5 użytkowników

 

URUCHOMIENIE

690 PLN
jednorazowo

 

UŻYTKOWANIE

349 PLN
miesięcznie

WARIANT 2

6 – 10 użytkowników

 

URUCHOMIENIE

990 PLN
jednorazowo

 

UŻYTKOWANIE

590 PLN
miesięcznie

WARIANT 3

powyżej 10 użytkowników

 

URUCHOMIENIE

990 PLN
jednorazowo

 

UŻYTKOWANIE

590 PLN / miesięcznie
+ 49 PLN / miesięcznie za każdego dodatkowego użytkownika powyżej 10

Dodatkowe opłaty:

25GB bez dodatkowych kosztów
> 25GB od 100 PLN

konsultacje i wsparcie 1h – 300 PLN
aktywacja i dezaktywacja użytkownika – 300 PLN

Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Często zadawane pytania

Jak długo trwa wdrożenie XEMI SERWIS dla małych firm? Rozwiń

Czas wdrożenia systemu XEMI SERWIS dla małych firm wynosi około 7 dni roboczych.

Jaka jest minimalna ilość użytkowników XEMI SERWIS dla małych firm? Rozwiń

XEMI SERWIS możemy wdrożyć już od 1 użytkownika.

Jakie są różnice między XEMI SERWIS a XEMI SERWIS dla małych firm? Rozwiń

XEMI SERWIS posiada rozszerzone funkcje (np. narzędziownia, nieobecności, tworzenie brygad serwisowych, zaś XEMI SERWIS dmf wyposażony jest w podstawowe funkcje. XEMI SERWIS możemy dopasować do specyfiki Twojej firmy, XEMI SERWIS dmf to standardowa propozycja, bez możliwości wprowadzania modyfikacji. W przypadku XEMI SERWIS możliwa jest integracja z innymi systemami działającymi w Twojej firmie, XEMI SERWIS dmf działa samodzielnie. W przypadku XEMI SERWIS możemy opracować dedykowane raporty generowane z danych zawartych w systemie, w XEMI SERWIS dmf mamy do czynienia z podstawowymi, gotowymi zestawieniami. Koszt wdrożenia XEMI SERWIS określamy po wstępnej analizie, XEMI SERWIS dmf oferujemy według cennika dostępnego na stronie www.xemi.pl. Rozwiązania indywidualnie dopasowane są z reguły bardziej kosztowne. Wdrożenie XEMI SERWIS dmf trwa około 7 dni, wdrożenie XEMI SERWIS trwa trochę dłużej (>7 dni, średnio 2 miesiące).

Czy możliwa jest integracja XEMI SERWIS dla małych firm z systemami zewnętrznymi? Rozwiń

XEMI SERWIS dla małych firm to proste, gotowe do wdrożenia rozwiązanie, obsługujące podstawowe procesy serwisowe. Nie jest integrowane z systemami zewnętrznymi. Jeśli już wiesz, że szukasz systemu dopasowanego do specyficznych potrzeb Twojej firmy oraz chcesz, by system ten był zintegrowany z innymi, z których już korzystasz, sprawdź XEMI SERWIS i umów się z nami na niezobowiązujący pokaz i rozmowę na temat Twoich potrzeb.

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.